Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

δε θα πεθάνουμε!... .κουφάλα νεκροθάφτη !!!


















Πέρασε  σχεδον  ένας  μήνας  απο  την τελευταία   μου  ανάρτηση ,( αναπόφευκτη  η  κοινοτυπία  αχ! πόσο  γρήγορα  περνάει  ο  καιρός !!!)  Εκανα  άπειρα  πράγματα  (γι αυτό  δεν  είχα  χρόνο  για  αναρτήσεις ) , σταχυολογώ  ο,τι  μου  έρχεται  στο  μυαλό  τώρα , όχι  απαραίτητα  με  σειρα  σπουδαιότητας.

  • Εφτιαξα  αρκετά  κοσμήματα ,κατέβασα  τη  ραπτομηχανή  μου  μετα  απο  20 +  χρόνια  στο  πατάρι και  ω! του θαύματος  δούλευε, έρραψα κάτι  εσάρπες,  κατέβασα  και  τις  βελόνες μου  πλεξίματος  αγόρασα  κι  άλλες  και  πολλά , μα  πάρα  πολλά  μαλλιά  και  ξανάρχισα  το  πλέξιμο (χοντρό  κόλλημα !).Το  καθημερινό  μου  πρόγραμμα  είναι  το  πρωι  να  ζωγραφίζω τις  εικόνες  που  έχω  παραγγελίες  (και  έχω  μείνει  πίσω)  και  το  απόγευμα , που  δεν  βλέπω  και  καλά , πιάνω  τα παιγνίδια  μου (ακριβως  σαν  τα  παιδάκια,  να  τελειώσω  τα  μαθήματα  για  να  παίξω !).Και  κολάω με τις  χαντρούλες  μου  και  τα  νηματάκια  μου  μέχρι  αργα  το  βράδυ  και  μετα  περνάω  μια  βόλτα  απ' την  μπλογκογειτονιά  αλλά  τα  μάτια  μου  κλείνουν  και  δεν  έχω  κουράγιο  για  σχόλια  και  αναρτήσεις !
  • Ξεκίνησα  τα  μαθήματα  αργυροχρυσοχοιας  στο  Συνάπειρο www.synapeiro.blogspot.com   και  είναι τέλεια (στο μέλλον ξεχωριστή  ανάρτηση).
  • Είχαμε  μπλογκοσυνάντηση και  περάσαμε  σούπερ (περισσότερα  απο την Χριστίνα http://chrisoscreations.blogspot.com/
  • Ανακάλυψα  ενα  μαγαζί  με σούπερ ρούχα , που  τα  σχεδιάζει  η  γλυκύτατη  Ελευθερία http://hallelujahdesign.gr/  και  θα  διαθέτει  κάποια  απο  τα  κοσμήματά  μου.
  • Αποφάσισα  να  κάνω  ενα  μπαζαρ  με  τη  φίλη  μου  την  Αγγελική  στο  εργαστήριό μου  οπου  θα  εκθέσουμε  τα  έργα  μας  (θα  αναρτηθεί   πρόσκληση )
  • Πήγα  στην συνάντηση  πλεξίματος  , γνωρισα κι άλλες...  πλεκτοεξαρτημένες  κι  έμαθα  να  πλέκω  με  στρογγυλές  βελόνες.www.stitchnbitch.org
Το σημαντικότερο  απ'όλα  ,κάθε  μέρα  υπενθυμίζω  στον  εαυτό  μου  οτι  όσο  είμαι  όρθια  και είναι  καλά  οι  άνθρωποι  που  αγαπώ  θα  συνεχίζω  να  χαίρομαι  τη  ζωή  μου. Μπορούν  να  μου  πάρουν  τα  πάντα  αλλά  δεν  τους  επιτρέπω να  ρυθμίζουν  το  πως  θα  αισθάνομαι .Και  βλέπω  ότι
μέσα  σ'ολη  αυτή  την αθλια  κατάσταση  που ζούμε  αρχίζει  να  ξεπροβάλει  η  αλληλεγγύη,  να  κοιτάζουμε  και  να  μιλάμε  ο  ένας  στον  άλλο  κι  ίσως  αυτο  να  είναι  ο  σπόρος για  κάτι  μεγαλύτερο και  σπουδαιότερο.Είναι  πιο  δυνατοί  αλλά  εμεις  είμαστε  πολλοί  κι όταν  καταφέρουμε  να  βρεθούμε   μια  σπίθα  χρειάζεται  για  να τα αλλάξουμε  όλα!  Για  την  ώρα  ας
αρκεστούμε  στο  οτι  έγινε  φανερό  πια   ποιοί  κυβερνούν !(Διαβάστε  οπωσδήποτε  ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΤΟΥ ΣΟΚ, είναι πιο επίκαιρο παρά ποτέ !)







πλεκτοί γιακάδες για το κρύο (μια εναλλακτικη λύση για όποιον βαρέθηκε τα κασκόλ !)

15 σχόλια:

  1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΙ ΟΙ ΓΙΑΚΑΔΕΣ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!!
    ΕΤΣΙ, ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΜΑΣ!!!!!
    ΜΠΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μπραβο για ολα απο αλλη μια '''πλεκτοεξαρτημένη''
    αλλα με περιορισμενο χρονο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συνέχισε να ονειρεύεσαι και να χαίρεσαι την ζωή σου, όπως αισθάνεσαι!!
    Ομορφα τα πλεκτά γιακαδάκια!!!!!!Και το κοραλοειδές κολιέ πολύ ωραίο!!φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε καταλαβαίνω απόλυτα γιατί και εγώ έτσι νοιώθω. Πιο δημιουργική, πιο αισιόδοξη, πιο πλήρης συναισθημάτων... Νομίζω ότι από όλα αυτά μόνο καλά πράγματα μπορούν να βγουν όπως αυτή η καταπληκτική ιδέα για πλεκτούς γιακάδες αντί για κασκόλ!! Πολύ ωραίοι και πρωτότυποι και σαν ιδέα και σαν κατασκευή!!! Να είσαι καλά και να περνάς καλά!! Καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα συμφωνώ μαζί σου με όσα λες.Σίγουρα δεν πρέπει να χάσουμε τη δύναμή μας και την αισιοδοξία μας.Κι εγώ ξετρελάθηκα με τους γιακάδες σου....αν έβλεπες καλύτερα τι ακόμη θα έκανες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΑ ΠΑΝΤΑ .ΟΛΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μα απο που να αρχισω???καλή αρχή με την αργυροχρυσοχοια, καλή συνέχεια με πλεξίματα-ραψίματα!που σαι να μου πεις κ μενα πως δουλεύει η παλιομηχανή...οι δημιουργίες εξαίσιες, με το καλο και το παζάρι σας!να πάει τέλεια!περιμένουμε ανάρτηση και για το μαγαζί με τα ρούχα!πολλά φιλιά!καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαρία ...δηλώνω πλεκτοεξαρτημένη και δεν ντρέπομαι....γουστάρω πολύ πολύ...γιατρεύω την ψυχούλα μου χωρίς να ενοχλώ κανέναν...σπουδαίο!!!!
    Συμφωνώ και με τα υπόλοιπα......
    Τα γιακαδάκια τα έχω στο νού μου από καιρό....είναι πανέμορφα και γίνονται και πιο γρήγορα από τα κασκώλ....από νήματα αγόρασα χονδρική...ανοίγω βιοτεχνία σου λέω...χαχαχαφιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαράκι αφού τα πρόλαβες όλα αυτά μπράβο σου!! Το κολιέ σπέσιαλ, τα κασκόλ ιδιότροπα!! Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έκανες θαύματα απ΄ότι αντιλαμβάνομαι!!! Μπράβο Μαράκι μου, χαίρομαι που μπορείς και διατηρείς την αισιοδοξία σου αυτόν τον καιρό. Τελικά η δημιουργία μας δίνει τόσα πολλά, μας κάνει τόσο καλό, μακάρι να μας ακολουθούσαν πολλές φίλες που βρίσκουν τη ζωή γεμάτη στενοχώριες και ταλαιπωρίες. Εμείς ξέρουμε να χαιρόμαστε μέσα απ΄όλα αυτά που με αγάπη φτιάχνουμε.
    Σε φιλώ, καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ μου άρεσαν οι πλεκτοί γιακάδες! Ωραιότατη ιδέα για το κρύο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να εισαι καλα και να ειναι παντα ετσι ομορφα γεματες οι μερες σου.Τα κασκολ πολυ ομορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ ωραία όλα Μαρία μου...μπράβο.Οι μέρες σου είναι γεμάτες δημιουργία και γι' αυτό περνάνε χωρίς να τις καταλάβεις...Να είσαι πάντα έτσι..Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τέλειοι οι γιακάδες!!
    είναι αυτοί που έλεγες ε?
    ο 2ος απλά υπέροχος!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι τέλεια πραγματάκια φτιάχνεις;;; χαίρομαι που σε βρήκα..φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή